.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
از ابتدای بهمن‌ماه؛
توزیع کالا برگ ویژه نفت سفید در مازندران

سخنگوی شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه ساری گفت: از ابتدای بهمن ماه امسال با اعلام کالابرگ ویژه به هر خانوار 500 لیتر نفت سفید عرضه می‌شود.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه ساری، رحیم محمدی بیان داشت: کالابرگ ویژه نفت سفید از ابتدای بهمن سال جاری اعلام و هم استانی‌های ساکن مناطق فاقد گاز طبیعی می‌توانند با مراجعه به مراکز عرضه نفت سفید سوخت مورد نیاز را دریافت کنند.

محمدی تصریح کرد: به منظور ذخیره‌سازی مناسب سوخت زمستانی و تأمین نفت سفید مورد نیاز خانوارهای ساکن مناطق فاقد گاز طبیعی (دائمی و خوش‌نشین ) یک قطعه کالابرگ ویژه نفت سفید اعلام شده که از ابتدای بهمن سال جاری در مراکز عرضه نفت سفید قابل دریافت است.

سخنگوی شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه ساری با اشاره به اهمیت ذخیره‌سازی مناسب افزود: ذخیره‌سازی به موقع و مناسب با توجه به صعب‌العبور بودن برخی از مناطق می‌تواند کمک با ارزشی در زمان بحران و برودت بیش از حد سرما باشد زیرا که حمل و نقل در آن شرایط بسیار سخت و دشوار است.

وی تصریح کرد: اگر این مناطق به موقع نسبت به ذخیره‌سازی سوخت مورد نیاز اقدام کنند از ناوگان حمل و نقل سوخت در مناطق دیگری که نیازمند تأمین سوخت به موقع هستند استفاده می‌شود و مشکلی در تأمین سوخت نداریم.

محمدی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال تا کنون در شش مرحله کالابرگ نفت سفید اعلام شده است که به خانوارهای دائمی مجموعاً 3100 لیتر و خوش‌نشین 1000 لیتر نفت سفید اختصاص داده شده است که نسبت به جذب و ذخیره‌سازی نفت سفید اقدام کرده باشند.

وی گفت: مدت اعتبار کالابرگ اعلام شده تا پایان فروردین 1393 بوده که مقدار 500 لیتر نفت سفید به هر خانوار با توجه به کالابرگ‌های اعلام شده اختصاص داده شده است.

سخنگوی شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه ساری در پایان یادآور شد: کالابرگ‌های اعلام شده شامل خانوارهای یک و دو نفره به شماره کالابرگ 342، خانوارهای سه و چهار نفره به شماره کالابرگ 242، خانوارهای پنج و شش نفره به شماره کالابرگ 542 و خانوارهای هفت نفره به بالا به شماره کالابرگ 142 است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.35 seconds.